Monday, April 1, 2013

BF journey

Damian 2y9months masih menyusu badan..tp dekat nursery dia da minum susu formula...tp klu kt rumah mmg fully BF lagi...klu malam2 mesti menyusu badan...xtau nak bg putus susu mcm mane..huhuhu...xsampai hati..kesian dekat dia sama...ade sapu asam jawa..dia geli tp klu dah xtahan..pagi2 buta tu dia belasah jgk menyusu walaupun rasa asam jawa....

Subuh td ade progress...xmau menyusu..nak milo..huhuhu..tekejut macik...dahla air panas xde...sib baik ade boiler..so bancuhkan milo tuk dia..n damian sambung tido...trus macik xleh tido sampaila pagi.. so macik ade plan..nak belikan susu coklat kat mian..xkan nak bgi milo aje kan..rosak plak gigi mian y cantek tu..huhuhuhuhu...

Harap dipermudahkan urusan cerai susu ini... n macik mesti rindukan moment menyusu damian... huhuhuhu... Ya Allah..hanya pada Mu aku meminta pertolongan n berserah... amin...

3 comments:

Faisal Admar said...

milo manis. tak bagus sangat. susu coklat better.

deyas isa said...

hai wani, kita letak nescafe hehe. mmg kena cekalkan hati lah.

lasayee said...

huhuhuhu... kejap jer taktik ni jadi..now dia addict balik nak menyusu...i'oll xleh buat aper2 dah...