Monday, April 15, 2013

My Sunshine

Mohamad Damian Addin harini berumur 2thn 10bln.. Dah pandai cakap...pandai menyembang..pandai mengira dan mengenal huruf..pandai menyanyi & menari..pandai baca doa..solat pun pandai jgk...pandai merajuk n mengusik org... ;)

Macam xpercaya sebenarnya coz lepas kejadian hitam dulu..macik selalu fikir mcm2..perasaan bercampur baur..takut semua ada...takut damien xmcm kanak2 normal lain...

Alhamdulillah..berkat doa kami ibu bapa..doa mak abah n keluarga n kawan2..kami berjaya melalui setiap fasa n peringkat pembesaran damien...  Walaupun penuh dgn apoiment peadratik, fisiotherapy, neuro, mata hidung & tekak, telinga..eh mcm2 la sepanjang membesarkan damien ni...Hospital swasta & kerajaan..dua2 kami follow up..Duit jgn kata la..berhabis mcm2...tu belum tambah kos ulang alik mengurut damien kat KL..

Kadang-kadang saya down..kadang-kadang saya nak give up..kadang-kadang saya memberontak..kadang-kadang saya merajuk..kadang-kadang saya menginggi suara..Thanks b, masih disisi walaupun tidak memujuk, tp sabar dengan karenah saya...tp itu buat saya lebih bersemangat tuk pastikan y terbaik..dari segi nutrisi, pemakanan, pakaian dan pembelajaran.  Saya sedar betapa susahnya nak bg y terbaik untuk damien.

Thanks kawan2 (Mazlina,Harmiza&Saiful) seperjuang y memahami kondisi saya ketika damien sakit n saya tidak dapat menyumbang time nak kene hantar asigment..Still derang masukkan nama saya.  Ambilkan n share nota2 peperiksaan.  yeay!!! ton ni kita konvo insya'allah....Gud luck tuk final exam akan datang ni...

Thanks Bos2 saya y memberi kelonggaran setiap kali saya ke hospital.

Eh eh..harini ter emo plak.. xtau nape..huhuhuhuhuhu lama xupdate perkembangan anak...

2 comments:

yana said...

Alhamdulillah wani...berkat doa...tahniah juga utk wani yg berjaya menjdi serg isteri, ibu, pekeja dan pelajar yg bijak membahagi masa! im very proud of u :)

lasayee said...

thanks yana... cabaran membesarkan anak kan...