Monday, February 2, 2009

Tgk Wayang Ngan Opismate


Last Friday, khalil ajak tgk wayang secara berjemaah kat QB....da lamer jgk tak tgk wayang......so, saye ok jer...book underworld....ganasla plak citer nieh...oleh kerana saya bujang untuk tempoh 3hari, saye just msg kat ibie bgtau nak pg QB...movie start @9.20, saye tumpang kete kak farah bersama kak nani, aden n khalil....

Lepas tgk movie pg minum kat khalel BJ...ibie friend finder saye byk kali.keh keh keh...ader ker maxis bgtau saye ader kat sg. ara..kadang2 maxis nieh tak bleh cayer jgk...hampir berlaku perang dunia ke3 tau...untuk membuktikan saya ader kat khalel terpaksala saya amik gamba mamak n send kat ibie...nak 3G kat kulim tak blehla plaks kan....

Dalam kepala saya terpikir2..esk saya nak pg QB sbb saya dpt tau ALDO ngah sale sampai 70%..saya perasan mase lunch kat QB tghari tadi....saya nak beli kasut, esk jgk nak pg beli jgk!!..saya sungguh teruja sbb nak tambah koleksi kasut2 saya......