Tuesday, February 24, 2009

AKU LEBIH TAHU - by lasa






Dear all.....

Raser cam puas hati dapat post tajuk nieh...Y? mesti ramai y tertanya2....huhhuhuhuhu..nak dijadikan cerita la kan..satu petang selepas balik keje..lepaks depan tv sambil tgk SPA Q2..tgh2 layan...iklan la plaksss.....iklan A&W......waaaaaa..sgt teruja coz lama da tak makan A&W..last makan masa pesta konvo USM last year..sbb tiap ton derang akan bukak booth...then saya akan makan curly fries y sedap tuh.....back 2 da sory tady...saya pun cakap....

Saya : naper kat QB tader A&W ek??, kat penang nieh tader A&W ker? tak penah nampaks pun" tapi bler pesta konvo mesti ader..klu ader kat Qb kan dekat jer nak pg.....

then mencelahla **

** : taderla..kat penang tader..."

Saya : last year derang ader bukak booth...takan datang dari KL kot...hehehhehehe....

sambil tuh saya msg kat ibie tanyer kat maner ader A&W..saya teringin nak makan....

** : Kat Gurney y besar pun taderla wani...New Wing y baru bukak tuh pun tader...sambil disokong oleh *****.....

Saya : sambil tgk msg..ehhh..sham kata kat gurney aderla.....

** : taderla wani....caya la cakap aku....Gurney tuh aku da ronda sumer...
Saya : (dalam hati) Mengalah jerla.....sambil trus sambung tgk SPO Q2

Then hari ahad y lepas saya kene pg dentist..lepas amik nombor (saya dpt no.14, dlm kul 3.30pm giliran saya) saya ajak ibie pg Gurney mall....sbb nak makan A&W punye pasal.....then pusing2 tgk barang dulu kat 1st floor...mcm2 saya nak beli nnt...tapi blum gaji..wink wink.....nek 2nd floor sebelah nandoo's saya nmpk signboard A&W....trus suh ibie tangkap gamba...hehehehhehe...tercapai jgk hajat saya makan kat A&W......sib bek saya bukan ibu mengandung....klu tak sian anak saya...hik hik hik.....

Ibie : kan da cakap..kat sini ader A&W...jum makan..ayg kene belanja......

Lasa speak from heart : tak sumer mende kite tahu sebenarnya...ibie kate..ibie da lamer duk penang nieh..sumer tempat ibie tau wlupun ader jgk y ibie tak tau...ayat camni pun ader ke?? saya konpius....Gamba nnt saya post ok..sbb ada kat ibie saya.....

kesimpulannya...jgn terlalu pasti dgn apa y kiter tak tau lagy...