Friday, January 30, 2009

Kawan Saye

Kali nieh saye tulis entry tuk kawan saye...dier sekarang ngah cari pasangan hidup..ader ke patut suruh saye carik kan...hehehehhe..saper2 y berkenan blehla contact saye yer...
Hensem mmg hensem...tapi tader GF..bleh cayer ker???
p/s : Ixam, nieh mgkin balasan sbb ko playboy sgt maser kat sekolah...kan da tader teman hidup........

Ok ixam, saye da tolong awak cari pasangan hidup....kalu ader y berkenan nnt saye bgtau k....

hehehhehe...ekceli nama kawan saya nieh Nizam, senior saya masa sekolah....dulu dier mmg byk peminat dikalangan budak SMKPJ n Teknik Segamat....n saye tahu dier seorang playboy..hehehehhe...dulu saye pun minat jgk kat die nieh...ekekkekeke..tapi sayang, saya adalah seorang budak baik semasa sekolah...hahahahha..taderla masa bercintanyer..asik sibuk ngan aktiviti kat sekolah......n tak sempat pun nak mengorat sbb saya tersangatla pemalunya......

Dua tahun lepas saya pun tak sure mcm maner ixam bleh contact saya...tapi awak da terlambat...saya da ader BF tau!!! lambatla awak!!!..n kami still in contact smpai sekarang...dier asik mntak saya cari kan pasangan jer bler ym dgn dier....n saye plak tak ramai kawan..kesudahannya saya buat mcm nieh jer...saper2 y berminat, blehla contact saya k...
daaaaa