Wednesday, January 7, 2009

KEDAH vs SELANGOR


Masinnyer mulut aku..."ibie, yang raser kedah kalah malam nieh 4-1" Tuh la ayat y ibie paling geram dengar...hhehehhehe....masin plak mulut nieh, sekali nyer betul2 kedah kalah...
Ibie pakse pakai skaf kepala kedah...walau bukan dalam kerelaan aku pakai jgk, kebetulan hujan gerimis kat stadium alor setar...so, kenela tutup kepala coz payung tak bleh bawak...
Pengalaman paling tak dapat dilupakan bler aku n bai masuk stadium sumer org sorak.....gile ker aper derang nieh tak penah tgk perempuan ker...padahal byk lagy perempuan y tgk bola...menurut ibie, org kedah mmg cm tuh.. (dlm kepala aku pikir derang nieh cam tak bertamadun) maaf, tu hanyalah pendapat saya....mula2 mmg berkobar2la penyokong kedah nieh..bler selangor masukkan gol ke3 da ramai y kononnyer penyokong setia meninggalkan stadium....(mcmnieh ker penyokong setia) hehehhehe...
Hehehe...masuk gol keempat aku n bai ajak ibie n mijat balik..lagypun anak bai n mijat da nangis...kesian...sekali lagy kami kene sorak..kali nieh sbb balik awal..huhuhuhuhu.....Lagypun tak besh tgk bola kali nieh...tak macam kat stadium bukit jalil harituh...berbaloi walaupun datang jauh dari penang..lagypun maser tuh kedah menang....
aku raser kalau ibie bacer blog nieh mesti dier marah...sory sayang.......i speak from my heart

No comments: