Friday, July 6, 2012

ada kah dia????

salam n hai...
berminggu tidak menulis n merakam diari kehidupan dekat sini..tempat meluah ape y xterluah dgn kata2..harini kan jumaat...waktu rehat agak panjang...+ bos pun xde...bilik bos n bilik aku dua2 da tip top..kemas n cantik tersusun...da xtau nak buat aper...surat menyurat sume da settle...

maka tgn gatal search kat FB nama kawan2 lama2....ohhhhhhh...n BF lama jgk..keh keh keh...adela..jumper....xtau nak add ker x...mati disitu tanpa sebarang tindakan...terimbas kembali zaman2 persekolahan & zaman di poli dulu2...ohhhh naif nya aku...niat tidak diteruskan..byk perlu ditimbangkan..tp kan sume tu kenangan...sambil senyum simpul2...

tetibe terfikir..adakah daddy GF sebelum aku? cantik ke dia? emmmm..dari dulu aku korek xpenah dapat...sepanjang 3thn hidup bersama n perkenalan dari thn 2005 xpenah pun dengar nama perempuan lain selain nama aku...pandainye dia simpan rahsia...

hati teringin tau perkembangan dia y telah bertunang tp akal membataskan tindakan....

No comments: