Saturday, December 4, 2010

my prince almost 6month

salam..

lagy beberapa hari saya akan complete 1 stage exclusive breast feed my prince damien...alhamdulillah..syukur sgt2..tuhan permudahkan niat saya nk bf dia..susu sentiasa ada..hope dpt teruskan sampai 2tahun..amin... mummy pun xsaba nak bg prince makan his 1st solid food..da mcm2 resepi tuk 1st food baby saya google...kesudahannya saya buat keputusan nak bg plain poridge kat prince with no addtitonal taste for 1st week. akan di olah dari semasa ke semasa mengikut citarasa mummy..ni pun setelah mendengar nasihat daripada kakak2 n kawan2 yang bepengalaman...no nestum 4 prince, so mummy, silalah rajin kedapur tuk buat poridge ok...

dulu takut jgk nak bf prince..takut figura lari...org kata nnt dada da xcantek..down sgt bila org ckp cam tu...hahahahhaha...xperla syg..mummy rela...coz bf is the best..xde susu y dpt tandingi susu ibu...lantakla org nak ckp aper pon..bila umor meningkat nnt, xde y makin mantap...klu nak g la cucuk2..hehehhehehe...BFpun ade kelebihan aper..saya xnaik mendadak pun lepas deliver...mantain cam dulu jgk..sumenyer berkat BF prince...

actually saya ngah intensif class n mid term exam ni..tp curi2 jgk masa bukak blog n Fb..masih xde kesedaran diri tuk study..hehehhe..3papers da lepas...7 more to go.....chayokkkkk.....

babai ollss..

3 comments:

~SHiLA~ said...

betul² shila sokong!
mmg org kate t jato la bile BF,tp xpe demi ank syg :)

axie said...

update lah pasal prince..

lasayee said...

shila: ader wit lebih leh la oder PB kat siti..push up bg maintain balik..

ajiela: byk nak update..nnt pas abis exam wani buat n3 byk2