Tuesday, April 6, 2010

Cuti

saya masih dalam pertimbangan n perancangan untuk cuti tanpa gaji selama 3bulan tuk menjage anak (i mean after bersalin nnt)...hehehhe..buleh mcm tu?? Yang nieh plan B..kalau permohonan tukar saya xdisokongla....kalau dapat tuka mayb xcutila....harinieh da 6/4/2010..status masih pending...geramnyer!!!

n harini pagi2 da ader org buat saye tensen..eeeeeeeee..geram tul!!! benci keje kat sini!! dulu kat tmpat lama byk mane pun keje saye bleh settle...ini kerana saya gembira bekerja disitu dengan bos yang saya suka, persekitaran kerja yang saya suka..kawan2 yang saya suka....suasana sgt berbeza disini..dgn persekitan yang xmesra saya..ekekkekeke..pendek kata saya mmg xsuke duk sini la...

xsaba plak nak cuti bersalin...n mggu depan saye cuti 3mmgu terus sbb final exam..silalah jgn tepon2 saye coz saye mmg xkan layan..tumpuan 100% kat final....aper nak jadi kat opis jadila...saye pedulik aper...masuk keje semula awal bulan 5..keje 1bulan then akan bercuti tuk persediaan bersalin pertengahan bulan jun...then saya akan pertimbangkan tuk cuti tanpa gaji 3bulan lepas mendapat persetujuan ibie..of coz la sbb nnt belanja ibie jadi tripple...saye kan da xbegaji...ade baby lagy..sian ibie kene keje keras...hehehhehe....

notakaki: sgt xbahagia dgn kerjaya sekarang...

No comments: